علوم ورزشی دانشگاه تهران؛ رتبه نخست کشور و ۳۰۰-۲۰۱جهان
نوشته شده توسط : استاد سلام

علوم ورزشی دانشگاه تهران؛ رتبه نخست کشور و ۳۰۰-۲۰۱جهان

 

دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران با قرار گرفتن در رتبه زیر ۳۰۰ دانشگاه‌های جهان در علوم ورزشی و تربیت بدنی سرآمد دانشگاه‌های ایران شد.

 

دکتر فواد صیدی، معاون پژوهشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه تهران گفت: بر اساس آخرین آمار رتبه بندی علمی دانشگاه‌های برتر جهان در حوزه علوم ورزشی که توسط مؤسسه شانگهای در سال ۲۰۱۷ انتشار یافته است، دانشگاه‌های تهران، آزاد اسلامی و گیلان در رتبه ۲۰۱-۳۰۰جهان قرار گرفته‌اند.

وی در تشریح نحوه محاسبه امتیازبندی شاخص‌ها افزود: با توجه به امتیاز کلی یا همان توتال، بر اساس کمیت، کیفیت و مشارکت بین‌المللی در مقالات چاپ شده برگرفته از پنج شاخص به اختصار PUB, CIT, CPP, TOP, IC ، دانشگاه تهران با امتیاز ۶ / ۹ به عنوان رتبه نخست ایران معرفی شده است. این در حالی است که دانشگاه آزاد اسلامی (با مجموع واحدهای تحت پوشش در کشور) در این رتبه بندی با امتیاز ۶ / ۳ در جایگاه دوم و دانشگاه گیلان با امتیاز ۵ / ۵۹ در رتبه سوم ایران قرار گرفته‌اند.تدریس خصوصی

معاون پژوهشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با ارزشمند خواندن این جایگاه خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر به دلیل تفسیر سطحی اطلاعات گزارش شده در سایت مؤسسه شانگهای، رتبه دانشگاه تهران در میان دانشگاه‌های ایران، به اشتباه سوم منتشر شده بود. در صورتی که رتبه هر دانشگاه در این رتبه‌بندی بر اساس مجموع پنج شاخص مورد اشاره تعیین می‌شود و در آن هم کل شاخص‌ها و هم وزن هر شاخص محاسبه می‌شود که با محاسبه شاخص‌ها و وزن آنها در این رتبه‌بندی، دانشگاه تهران جایگاه اول کشور را دارد و دانشگاه آزاد و دانشگاه گیلان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم کشوری قرار گرفته‌اند.

دکتر صیدی در پایان این موفقیت را که به گفته او حاصل تلاش پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران است، به همکاران خود و نیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد و دانشگاه گیلان تبریک گفت.

 

منبع:http://ut.ac.ir/fa/news

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی ,تدریس خصوصی بدنسازی, تدریس خصوصی پیلاتس ,تدریس خصوصی والیبال ,تدریس خصوصی شطرنج ,تدریس خصوصی شنا و ... این موفقیت را تبریک عرض می نماید.





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی بدنسازی , تدریس خصوصی پیلاتس , تدریس خصوصی شنا , تدریس خصوصی شطرنج , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: